Happy Birthday to me!!!

Pe data de 2 aprilie a fost ziua mea, am implinit 15 ani, a fost o distractie la scoala…toti colegii dau navala pe tine si nu mai sti cu cine sa te pupi si sa te feliciti si cui sa ii multumesti pentru urari. Dar cei 15 ani nu au venit singuri, au venit cu o schimbare de look. M-AM FACUT ROSCATA! De cand asteptam momentul asta, sa imi schimb ai eu nuanta asta de blond cu ceva mai viu, da las pozele sa vorbeasca in locul meu. Kisses and happy birthday to me😀 !!!!

image

image

image

image

image

image

Let me know your thoughts

