Make your day colorful|Rainbow manicure

Am observat ca se poarta tot mai des unghiile pictate in culorile curcubeului, in special culorile neon, asa ca am decis sa fiu si eu in rand cu lumea si sa imi fac si eu acest model. Sunt simplu de facut, tot ce aveti nevoie e un burete pentru aplicarea fondului de ten sau cum am folosit si eu eun burete de spalat vase si lacuri neon si colorate

DSCN9509

 

Aplicam pentru inceput 2 straturi de lac alb apoi cu ajutorul buretelului aplicam culorile pe unghie, in caz ca ne manjim pielea cu oja, folosim niste betisoare de urechi cu acetona si am rezolvat problema. Make your day colorful like a rainbow! Kisses!

Fotor0802232126

Let me know your thoughts

