Tort cu caise si cu budinca|tarta

Azi fiind o zi speciala, eu si cu bunicamea am cazut de acord sa facem un tort simplu si gustos si la ce altceva ne puteam gandi decat la un tort cu fructe si cu budinca, probabil credeti ca e mai mult o tarta, dar avand in vedere evenimentul, am decis ca e un tort.

Ingrediente:

8 oua

8 linguri faina

8 linguri zahar

2 linguri ulei

1 plic praf de copt

un plic budinca

500 ml lapte

3 linguri zahar

Mod de preparare:

Tortul propiu zis se face intocmai ca o tarta, batem albusurile spuna, adaugam zaharul, apoi galbenusurile si uleiul si in ploaie presaram usor faina cu praful de copt. Dupa ce am terminat de facut platul, il punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt si adaugam fructele(eu de data asta am ales caise) care au fost taiate rondele/cubulete. Dam blatul la cuptor pentru 45 min pentru ca e un blat cu multe oua si contine si fructe, fructele ingreuneaza coacerea din cauza sucului.

Fotor0727174834

In timp ce se raceste tarta noastra noi facem glazura, am ales o budinca cu gust de frisca pe care o facem intocmai cum scrie pe plic. Dupa ce s-a racit in deajuns incat sa nu curga de pe tort, o adaugam pe blat si o intindem. Daca e o zi speciala cum e astazi pentru mine, puteti sa ornati tortul cu creioanele de la Dr. Oetker. Ca sa serviti tortul trebuie sa asteptati sa se raceasca, pentru a putea fii taiat cu usurinta. Pofta mare si spor la gatit!

Fotor0727175231

Let me know your thoughts

