Placinte | urda si branza

Poae credeti ca sunt patetica, ca nu imi dau seama ca toate lumea stie sa faca clatite(placinte) ei bine, cu toate acestea eu tot am vrut sa va arat cum fac eu clatitele.

Ingrediente:

CLATITE:

6 oua

700 g faina

500 ml apa minerala

500 ml lapte gras

7 linguri zahar

UMPLUTURA:

1 kg urda

4 linguri zahar

2 oua

marar (optional)

Mod de preparare:

Adaugam ouale pe are le frecam cu zahar, apoi adaugam laptele si faina, iar mai apoi adaugam apa minerala pana aluatul nostru devine destul de lichid cat sa curga.

Punem in tigaie un polonic de aluatul asteptam cca. 1-2 minute pe o parte, apoi imediat ce am intors plainta pe partea cealalta incepem sa o umplem, puteti sa le umpleti si cu branza. Daca faceti cu urda trebuie sa brecati urda bine cu ouala si cu zaharul, puteti folosi un mixer si daca doriti si va place, adaugati un marar.

Fotor0725181642

 

 

Comments
2 Responses to “Placinte | urda si branza”
  1. Moldovan Karoly spune:

    Se poate adauga si putzina carne de fazan ucis in Malaezia???Nu mea ceva dragonic, sau o soparla…spune-mi plsssss

    P.S:Sunt frumos

Let me know your thoughts

