Machiaj colorat|tutorial video

Am pregatit pentru voi un machiaj zic eu reusit, l-am vazut intr-o poza si am zis sa vi-l arat si voua si cum altfel decat printr-un tutorial, de data asta video, din pacate nu am reusit sa fac poze pentru ca, camera mea are ceva probleme acum dar aici aveti linkul cu tutorialul pe care il puteti viziona pe youtube si nu uitati sa dati subscribe/ sa va abonati la canalul meu pentru mai multe tutoriale video.

Machiaj colorat|mov,verde,albastru –> http://www.youtube.com/watch?v=XmOtv1Qr31I

Pentru inceput am aplicam o baza pentru a fixa machiajul pe ploapa pentru un timp mai indelungat, apoi am aplicat pe aploapa mobila un fard mov deschis. In pliul pleoapei am aplicat un fard verde, cu care ne-am dus spre arcada, am estompat verdele cu un albstru deschis, apoi am aplicat un albastru mai inchis in coltul extern. Pe pleoapa inferioara am aplicat un fard negru in coltul extern, albastru inchis pe mijlocul pleoapei, iar in coltul intern un mov deschis si…..am terminat!!!

Let me know your thoughts

