Astept propuneriile voastre….

Vara asta fac tot ce imi trece prin cap…vorba fetelor de la Candy, eu una vara asta vreau sa ma distrez si sa ma relaxez pentru ca la anu o sa am examen si nu o sa mai fiu la fel de linistita ca pana acum. Mi-am pus in cap si sa slabesc si sa imi tonific muschii, merg la sala cu prima ocazie, aproape in fiecare zi depinde de vreme si starea mea. Vreau sa ma ocup cat mai mult de blog, sa vin cu chestii noi, care sa va atraga si de ce nu sa deveniti vizitatoare fidele ale acestui blog, astept propuneri si sugestii de ce nu, cu subiecte care va intereseaza si lucruri pe care inca nu le cunoasteti, sunt deschisa la orice…

DSCN9693

Let me know your thoughts

