Summer time|festivitatea de premiere

Dupa un an in care ne-am chinuit sa demonstram ca stim si ca putem, dupa un an in care ne-am tocit mintea incercand sa retinem formule, termeni, cuvinte noi, unul in care zi de zi aveam teme de facut, proiecte si altele, acum putem sa stam linistiti, un timp. De ce?

Pentru ca a venit mult asteptata vara, momentul in care mintea se elibereaza de orice probleme si imaginatia intrece orice limita, momentul asta am vrea sa tina o eternitate, da’ tine doar 3 luni. :))

Eee…. cu toate acestea, ieri am terminat clasa aVII-a si am avut frumoasa surpriza sa primesc si o medalie de performanta pentru concursurile/olimpiadele la care am participat si o diploma.

DSCN9808

Aici asteptam cu nerabdare sa intru pe scena…si cand am ajuns…..

DSCN9813

….aveam niste emotii cum nu am mai avut ever.

DSCN9824DSCN9827

Au fost multi premiati pentru rezultatele aduse de la concursuri/olimpiade nationale si judetene…era un haos total nimeni nu mai stia nimic, toti alergau in toate partile…apoi au fost premiati cei din clasa a VIII-a si s-a inceput cu clasa I si desigur noi cei de a VII-a am fost ultimi, am stat in soare, curgeau apele pe noi, pe cand trebuia sa intram noi pe scene toti au inceput sa se agite, dar pana intr-un sfarsit am ajuns si noi pe scena, desigur cand am ajuns noi, am avut frumoasa surpriza ca in public sa fie doar o mana oameni care nu aveau nici o treaba cu ce se intampla acolo, clar toti au plecat dupa ce au fost premiati…

DSCN9820 DSCN9826

Si cam asa s-a incheiat inca un an scolar in care am cunoscut esecul, dar si succesul…asa ca va urez o VACANTA PLACUTA (sau pentru uni SUCCES LA EXAMEN)!!!

Let me know your thoughts

