Tendintele din vara asta|schimbare de look

Stiu ca nu am mai scris de ceva timp, dar am pregatit un articol special, in care va voi prezenta noile tendinte ale verii in materie de hairstyle. Azi in timp ce imi facea suvite, o buna prietena si tot odata si matusa, am discutat despre ce vor mai nou fetele pentru un look cat mai fresh, ca de vara. Este vorba de Ramona Togan hairstylist, o puteti gasi la salonul Amazon din Tg. Mures.

Cum stateam pe scaunul de coafura si ma uitam cu foarte mare interes la ceea ce facea Ramo, ma gandeam la ce v-ar interesa sa aflati despre felul in care va puteti face parul asa ca am intrebat-o pe Ramo: Ce tratamente sau cum ne putem intretine parul cat mai sanatos?

„Mastiile naturale pe care le putem face acasa sunt foarte bune pentru a avea un par sanatos, dar fiecare masca este pentru un anumit tip de par. De exemplu pentru parul uscat recomand masca cu ulei de masline, eventulal ulei de argan pentru al hidrata in profunzime care se aplica pe parul uscat inainte de spalare cel putin 4 ore sau chiar noaptea. Pentru parul gras este de preferinta folosirea unei masti din albus de ou pentru al usca. Desigur mastiile sunt versatile depinde de tipul de par, daca parul este vopsit, ce masca ti se potriveste.”

De la ce varsta ar fi NECESAR sa ne vopsim?

„(rade) Pai e NECESAR dupa ce incep sa iti apara firele albe. Dar sa zicem ca dupa 20 de ani e ok.”

Ce culori/nuante de par se poarta si sunt cele mai cerute? si ce frizuri?

„Inca se poarta aramiul, sti acel roscat-portocaliu si am observat ca majoritatea doamnelor/domnisoarelor vor parul scurt.”

Asta poate pentru ca femeile au inceput sa aiba curaj si au inceput sa se afirme tot mai tare in societate, dorind sa isi faca remarcata prezenta prin anumite aspecte. Desigur nu trebuie sa intrecem limita de la extravagant si la moda la super penibil, care apropo este foarte usor de intrecut pentru ca anumitor persoane nu le sta bine oricum.

Din cate vad se poarta suvitele anul acesta, nu-i asa?

„Da, chiar ieri am avut o fata de 11 ANI care a venit sa isi faca o suvita, ca de altfel si tu acum.(rade)”

Apropo ce parere ai despre decolorantul folosit in loc de vopsea? pentru ca am vazut si cunosc persoane care si-au facut jumate de par blod cu ajutorul decolorantului, desigur diferenta dintre cele doua nuante este super vizibila.

” Parul dupa decolorare este mai uscat si trecerea aceea brusca e….naspa, si consider ca persoanele de specialitate ar trebui sa se ocupe de asta, trecerea de la o culoare la alta trebuie sa se intampla intr-un degrade.”

Si acum o intrebare despre tine: Cum ti se pare viata asta de salon, obositoare sau…? avand in vedere ca noh, vrei nu vrei trebuie sa asculti povestiile tuturor?

„E foarte frumoasa meseria asta, in comparatie cu cea de birou unde trebuie sa stai locului, e mai bine asa. Si in legatura cu povestiile ctientiilor, nu e o problema pentru mine, chiar daca iti povesteste tu trebuie cum sa nu pari foarte interesat de ce spune, ca sa nu ti se destainuie.”

Azi am avut parte de o schimbare de look: mi-am tras o suvita blonda, m-am tuns (un fel de bob mai lung) si mi-am intins parul. Sper ca v-am ajutat si ca o sa ascultati sfaturile Ramonei. (mersi pentru tot Mona) Kisses!

DSCN9767

Comments
4 Responses to “Tendintele din vara asta|schimbare de look”
  1. Alii spune:

    iti sta bine :*

  2. Togan Maria Ramona spune:

    Cu cea mai mare placere! Esti foarte frumoasa si chiar te prinde suvita!
    Te pup!

Let me know your thoughts

