TAKE CARE OF YOU

Vara- anotimpul in care parul se deschide la culoare si odata cu acest „fenomen” parul este mult mai uscar, ne bronzam si  porii sunt mai incarcati, asa ca am sa va presint cateva produse care va vor ajuta sa fiti naturale si sa aveti o piele si un par sanatoase.

Fotor06150272

Pentru par va propun tratamentul Instant-Repair cu ulei de argan & shea de la Gliss Schwarzkopf pentru protectIe imediata a varfurilor despicate, fara a supraincarca parul. Eu il folosesc si pot sa va spun ca e genial, eu mai folosesc un alt produs tot de la Gliss Hair Repair Satin Relax Express-Repair-Conditioner care netezeste parul, in general este recomandat pentru parul cret, dar eu sunt de parere ca orice par indesciplinat, incurcat, care se elictrizeaza se potriveste cu acest tratament, pe care eu il folosesc pe parul ud dupa spalare.

Fotor061503152

Pentru o liele cat mai frumoasa trebuie sa avem grija in primul rand cu expunerea la soare. Trebuie sa folositi o protectie solara, aici nu va pot da un exemplu deoarece fiecare doreste sau are nevoie de un factor de protectie diferit, eu folosesc de la Garnier Ambre Solaire 15 si pentru fata folosesc tot de la garnier lotiune totnica pentru ten normal si mixt si un fel de apa termana de la Oriflame, se numeste Optimalis Oxygen boost face mist. Pentru a imi hidrata fata folosesc crema de la Avon Natural Herbal 20+ si pentru protectia de zi cu zi crema BB de la Oriflame Veryme.

Fotor061503830

Let me know your thoughts

