Ritualul de dimineata| machiaj de zi

Fiecare femeie are un ritual de frumusete, eu m-am gandit sa vi-l arat pe al meu, e adevarat ca nu mereu am timp, dar acum ca avenit vara, imediat vine vacanta (pentru uni) asa ca avem timp pentru orice ne-am propune. Eu in general nu pierd vremea cu dormitul, ma trezensc destul de devreme pentru ca dimineata e cea mai frumoasa parte a zilei, momentul in care te gandesti la ce urmeaza sa faci in ziua respectiva, in care iti planuiesti si iti organizezi intreaba zi. Iar pentru a arat cat mai fresh de la primele ore ale diminetii si pana seara tarziu trebuie sa ai grija sa te ocupi de toate aspectele care au legatura cu imaginea ta. Asa ca eu imi incep ziua cu igiena orala, eu folosesc setul de la Colgate  Max White One care contine o pasta de dinti, apa de gura si o periuta de dinti, eu folosesc acest tratament pentru albirea dintilor de vreo 2 saptamani, dintii mei sunt mai albi, dar eu ma asteptam la un rezultata mai vizibil, dar pertotal e ok, merita. Asa, deci continui cu o masca gomaj de la Balea Young Soft&Care pe care o folosesc de 2 ani, si pot sa va spun ca e geniala, de cceva timp folosesc dupa aceasta masca un alt produs de la Balea Washgel Mishhaut care curata foarte bine tenul, o alternativa a acestui gel ar fi unul de Yves Rocher PureCalmille cu musetel, eu de obicei il folosesc seara ca demachiant, dar mai folosesc un demachiant care chiar isi merita banii este vorba despre demachiantul de la Avon, mai mult il foloseste mama, dar din cand in cand si eu. Dupa demachiere si curatarea  tenului folosesc o crema de zi de la Avon Natural Herbal 20+. Pentru ca in perioada pubertatii am probleme cu mici imperfectiuni create de punctele negre (nu cu cosurile) folosesc un baton corector de la Oriflame PureNatural care este impartit in doua, partea verde este pentru uscarea cosurilor (si se aplica prima data) si una bej care este pentru a acoperi corectorul propriu-zis (se aplica adoua oara). Pentru a-mi hidrata buzele pentru intreaga zi folosesc un balsam/crema cum vreti voi sa ii spuneti e de la Avon Natural. Si cam atat pentru fata, continuam cu parul care vrem nu vrem vara se uleaza mult mai repede si trebuie sa il spalam mai des, eu folosesc samponul de la Garnier UltraDoux si inainte de uscare spreiul protector de la Avon AdranceTechniques Styling. Poate gresect ca nu folosesc balsam, dar parul meu are un volum destul de mare si fara balsamul de dupa spalare. Pentru a preveni/trata celulita care este inestetica folosesc crema de la Avon Solutions CelluBreak. Si acum sa vorbim despre parfumuri, unele dintre voi prefera parfumurile mai finute, altele mai masculine, eu am doua parfumuri care m-au cucerit, este vorba despre cel de la Fleurs de Paris roz si despre cel de la Carolina Herrera 212 VIP Are you on the list?. Acestea este „ritualul meu de frumusete” sper ca v-am inspirat si ca v-am ajutat cu propuneri si produse de calitate.

Fotor0615132038 Fotor0615133624 Fotor0615134058

Pentru a avea un look de milioane trebuie sa ai si un machiaj adecvat, care sa nu scoata in evidenta imperfectiunile si sa fie destul de cuminte incat sa il poti purta pe orice si sa nu pari exagerata. Am pregatit un machiaj de zi. Incepem cu aplicarea unui mov inchis in coltul extern, pe mijlocul pleoapei aplicam un roz fuchsia estompat cu un roz deschis, la fel facem si pe pleoapa inferioara, apoi aplicam rimelul si suntem gata! Kisses!

page

Let me know your thoughts

