Cele mai cunoscute si folosite diete

In ultimul timp aspectul fizicului lor le intereseaza tot mai mult pe doamnele si domnisoarele din Romania si nu numai. Toate fetele tinere isi cauta un model pe care sa il urmeze ca aspect fizic, de acea m-am gandit sa va ajut sa va indepliniti dorinta, sa slabiti sau sa va mentineti.

Dieta disociata

Una dintre cele mai cunoscute si incercate diete este dieta disociata care se pare da roade si are trei calitati: slabeste repede, nu este restrictiva si nu are reactii adverse. Aceasta dieta ti-o creezi chiar tu, tu alegi cand si ce sa mananci, dar exista si o regula. Singura regula pe care trebuie sa o respecti e sa nu combini alimentele ce contin o crescuta de carbohidrati cu alimente care contin proteine sau glucide, si desigur  sa nu mananci dulciuri sau grasimi. Deci ca o concluzie trebuie sa mananci o singura categorie de alimente intr-o zi si sa nu depasesti 2000 kcal. Poti consuma: oua, carne, legume, fructe, produse lactate si paste.

Dieta Dukan

Una dintre cele mai comentate si controversate diete este dieta dukan. Uni medici o recomanda alti sunt total impotriva ei, parile sunt impartite. Cu toate acestea, dieta dukan este dieta preferata de vedete. Ea are 4 etale prima: Atac, a doua: croaziera, a treia: consolitare si a patra: stabilizare definitiva. Practic aceasta dieta ne aduce la un regim de viata sanatos.

In prima etapa: ATAC slabesti cel mai mult deoarece tot ce poti manca sunt alimentele care sunt proteine pure, de aceea aceasta etapa se mai numeste si PP(proteine pure). Alimentele pe care le poti manca sunt: oua, carne alba, lapte degresat, iaurt cu 0% grasime si alte produse lactate cu un nivel scazut de grasimi.Aceasta etapa se desfasoara intr-un interval de 3-5 zile, depinde cat de mult vrei sa slabesti.

In etapa a doua: CROAZIERA alternezi doua regimuri: cel din prima etapa doar cu proteine pure si cel cu legume. Nutritionisti recomanda consumarea de proteine pure intr-o singura zi a saptamanii, in rest doar legume.Aceasta alternare se face pana ajungeti la greutatea dorita.

In etapa a treia: CONSOLIDARE este menita sa va aduca pas cu pas la un meniu diversificat, permitandu-va sa mancati o data pe zi urmatoarele alimente: paine, branza, fructe si odata pe saptaman: paste, mamaliga, cus cus, mazare si orez. Si aceasta etapa are si ea desigur restrictie: in fiecare joi de asemenea trebuie sa mananci doar proteine pure.

Si insfarsit am ajuns si la etapa a patra: STABILIZAREA DEFINITIVA aceasta are rolul de a va mentine si de a va face sa aveti un regim de viata sanatos. Aceasta etapa este cea mai usoara, trebuie sa urmezi doar 3 reguli: in fiecare joi continui sa mananci doar proteine pure, sa consumi 3 lingurite de tarate de ovaz pe zi si desigur cea mai importanta regula (cel putin asa cred eu) sa faci in fiecare zi miscare.

invata-cum-sa-combini-alimentele-astfel-incat-sa-ajungi-la-masa-musculara-dorita-28713-1

Dieta Yo-Yo

Cura dureaza 3 zile, promite pierderea 4-5 kg. Pentru ca promisiunea aceasta sa dea roade trebuie sa respecti regulile ei intocmai.

ZIUA 1: in aceasta zi trebuie sa consumi mai putin de 500 kcal.

Micul dejul presupune să beţi o ceaşcă de cafea sau ceai. Specialiştii în nutriţie recomandă să nu adăugaţi niciun pic de zahăr, zaharină, miere sau lapte. De asemenea, mai este permis jumătate de grapefruit sau sucul de la jumătate de fruct şi o felie de toast cu o lingură de unt de arahide.

La prânz este indicat să mâncaţi 125 de grame de ton, cu o felie de pâine toast şi o ceaşcă de cafea sau de ceai.

Cina presupune să mâncaţi 85 de grame de orice carne slabă, precum cea de pui, de curcan sau de peşte. Seara mai puteţi mâncaţi 250 de grame de fasole verde, 250 de grame de morcovi, un măr şi 250 de grame de îngheţată de vanilie.

ZIUA 2: in aceasta zi trebuie sa mananci 600 kcal.

Micul dejun este bazat pe o ceaşcă de cafea sau de ceai, un ou, o jumătate de banană şi o felie de toast. Potrivit nutriţioniştilor, combinaţia de ou şi banană accelerează tranzitul intestinal lent.

Pranzul conţine 250 de grame de brânză cu smântână sau 250 de grame de ton cu 8 biscuiţi săraţi.

Ultima masă a zilei presupune să mâncaţi doi crenvurşti de vită, 250 de grame de brocoli sau varză, 125 de grame de morcovi, o jumătate de banană, 125 de îngheţată de vanilie.

ZIUA 3:

Prima masă a zilei conţine o ceaşcă de cafea sau ceai, 5 biscuiţi săraţi, 30 de grame de brânză cheddar şi un măr.

La prânz este indicat să mâncaţi un ou fiert, o felie de toast şi să beţi o ceaşcă de cafea sau de ceai.

La cină este recomandat să mâncaţi 250 de grame de ton, 250 de grame de morcovi, 250 de grame de conopidă, 250 de grame de pepene galben şi 125 de grame de îngheţată de vanilie.

Cura de slăbire Yo-Yo mai presupune ca în fiecare zi să beţi 4 pahare de de 250 de mililitri de apă .download (1)

Let me know your thoughts

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: